Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2017 09:20 - Vostro 1320 Dell Laptop Accu Topkwaliteit
Автор: kopenaccu Категория: Технологии   
Прочетен: 251 Коментари: 0 Гласове:
0



 Mobiel computergebruik ben ik meestal bereid om te zetten met een beetje extra bulk en gewicht, als dat betekent dat ik daadwerkelijk kan echte werk gedaan te krijgen. Dit is vaak het geval als het gaat om tablets zoals de iPad Air--ik zal pak in een extra Bluetooth-toetsenbord, zodat ik in vliegtuigen typen kan. Met mijn smartphone, zal ik een back-up batterij case zoals die van Mophie gebruiken als dat betekent dat ik meer sap kan uitstotings.

De Accu Dell Vostro 1320 is een van die zeldzame laptops die heeft enkele ernstige verwerkingskracht, een verbluffende 4K-touch-display en een snelle 512GB solid state drive, maar is ook dun genoeg, op.7-inch, om te werken op zakenreis en niet gewoon zitten op een bureau ergens het verzamelen van stof. Het kost $2,549 voor de hoger-end config die ik met alle toeters en bellen getest hierboven vermeld, maar er is een model zonder aanraking van 4K die het kost $1.599.

Op 4,44 pond, is de XPS 15 niet bedoeld als een flinterdunne "lucht" laptop dat is meestal voor surfen op het Web, en dat is prima met me. Ik heb de meeste van de modellen van de lucht met inbegrip van de gloednieuwe Lenovo LaVie Z, de Macbook Air en het merendeel van de nieuwe modellen van Samsung en Asus getest. Ik ben een beetje van een laptop-hound. Terwijl de tech-industrie zich alle aandacht op telefoons, mobiele apps en tabletten richt, moet ik nog een werkelijke legit computer video editing werk doen, foto manipulatie, documenten schrijven en beheren van al mijn sociale media rekeningen met behulp van robuuste apps die wordt uitgevoerd in de Chrome-browser.

Ive " geweest using de Accu Dell Alienware 17 voor een volledige week als mijn primaire systeem en het is concerteerde perfect. Ik gebruik Adobe producten zoals Photoshop CC te bewerken foto"s vaak; de 16GB RAM heeft enorm geholpen om te voorkomen dat apps elkaar tegenkomen. Met de 4K-display, kan ik inzoomen op een high-res foto en ter plaatse problemen op een manier die is gewoon niet mogelijk met een normale HD-scherm. Een paar 4K-video"s op YouTube.com uitgevoerd is gebleken dat een grote extraatje: de 3840 x 2160 resolutie (8 miljoen pixels) is bijna toekomstbestendig totdat we 8K geeft krijgen, en dat zou jaren en jaren weg (of nooit).

De 15,6-inch display op de laptop van deze premie is de enige in bestaan nu dat deze resolutie met aanraakinvoer steunt. Het is cool om te zien een foto op het scherm en kunnen inzoomen en jat rond op dat niveau van detail. Back-up van het 4K-scherm is een Intel Core i7-processor (de 4712HQ met een cache van 6M en snelheden tot 3.30 GHz) die niet het veroorzaken van eventuele vertragingen zelfs voor die high-res video"s en de fotobewerking sessies.

Het scherm heeft ook een breed 160 graden kijkhoek en keek helder en clear (het wordt begroot op 400-nit met een contrastverhouding van 800: 1) voor verschillende Netflix films. De specs zijn soort zinloos totdat u start met het gebruik van de laptop voor dagelijkse taken en om te zien hoe Google Docs tekst ziet er duidelijker dan je ooit hebt gezien op een laptop in vergelijking met de muddy, enigszins gekarteld kijken voor de tekst op de lagere-end modellen.

Zoals voor hoe lang de laptop duurt, ben ik niet een groot gelovige in de "officiлle" batterij leven ratings, omdat zij afhankelijk zijn zozeer op de helderheid van het scherm, of u nu Wi-Fi op, en welke apps die u gebruikt, en een paar andere factoren. Ik vond dat de Accu Dell Alienware 17-r5 in het algemeen duurde een hele werkdag bij een koffie winkel waar ik woon, die overeenkomt met de specificatie van ongeveer 11 uur.

De XPS ook voelt duurzaam--het maakt gebruik van hoogwaardige materialen zoals Gorilla Glass NBT die 10 x meer kras-bestand dan andere glas materialen gebruikt voor laptops. De onderkant van de laptop is gemaakt uit een koolstof-vezel composiet materiaal en de rest is aluminium.

Accu Dell Alienware 18 positioneert deze laptop als een desktopvervanger, maakt gebruik van geavanceerde grafische (de Nvidia GeForce GT 750M 2GB GDDR5 voor het model ik heb getest) zo werkt het voor videobewerking en tijdens uit uren, zowat iedere recente first person shooter. Globaal, is het een top keuze voor mij als een "echte" laptop die u als een primaire systeem op kantoor of onderweg gebruiken wilt.

image

Dell Laptop Accu : http://www.kopenaccu.com/dell.html

Dell verzond ons onlangs haar R730xd PowerEdge-rackserver met uprated Intel Broadwell-serie processoren. Het bedrijf beweert dat de 2U-server met 22 cores is 20% sneller dan de vakken met de oudere Haswell-familie van Intel-chips.

De server aangekomen en we sloeg het in onze drukke hangklep langs uitweg in Indianapolis. De R730xd was echt vol, maar er was ruimte voor meer. Het 2U-frame heeft ruimte voor 16 3,5-inch schijven, totaal 128TB aan opslag. Toegevoegde PCIe SSD-schijven kunnen u een hybride opslag SAN zonder het gaan naar SAN middelen.

Net als HPE servers, kan Dell duren voor eeuwig en een weekend op te starten. Dit gezegd zijnde, is binnen een zeer articuleren beheerconsole die ons besturingssysteem opnieuw passen na hypervisor mogen. We hebben geprobeerd VMware 6, Windows 2012 R2 (don"t tell Microsoft dat de previews van Server 2016, ook gewerkt), en Red Hat Enterprise 6. Toen we CentOS probeerden, maar we hadden een explosie van de kernel met FreeBSD die we konden om te herhalen. XenServer 6.5 werkte zonder incidenten.
https://kopenaccu.eventsmart.com/events/goedkoop-5200mah-11-1v-dell-vostro-1510-accu-laptop/
 



Тагове:   accu dell vostro 1320,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kopenaccu
Категория: Технологии
Прочетен: 17871
Постинги: 20
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930